Σελίδες

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

VIVA LA JUICY

Μπορεί ο καιρός να μας τα χαλάει τώρα τελευταία αλλά είμαι της άποψης πως τις βροχερές μέρες πρέπει να φοράμε έντονα χρώματα,αποφεύγοντας τις μουντές και σκούρες αποχρώσεις..Το 

ροζ φυσικά δεν μπορεί να λείπει από πάνω μου,οπότε για σήμερα διάλεξα μια από τις αγαπημένες μου Juicy Couture ζακέτες σε μια απαλή απόχρωση του ροζ..Δημιουργήστε το δικό 

σας outfit επιλέγοντας ένα παστελ πουκάμισο,ένα έντονο κίτρινο τσαντάκι ή ένα χρωματιστό κόσμημα..Μην αφήνετε τον καιρό να σας χαλάσει τη διάθεση.Προσθέστε χρώμα στη μέρα σας με 
το αγαπημένο κομμάτι της ντουλάπας σας ή με ένα λαμπερό αξεσουάρ.. Εγώ έχω επιλέξει ένα άσπρο κρεμαστό από τη συλλογή του RinTinTin και δεν μπορώ να το αποχωριστώ..
With 
Love
Eirini
xoxo


Wearing :
Jacket from Juicy Couture
Necklace from RinTinTin

3 σχόλια :